خرید اینترنتی بلیط هواپیما سنندج
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

خرید بلیط ارزان سنندج یک شروع خوب برای سفر مقرون به صرفه به سنندج است.  بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما به سنندج اطلاع از عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما مانند نحوه خرید بلیط چارتر سنندج ، زمان مناسب برای خرید بلیط و... می باشد. سنندج مهم ترین شهر سیاسی در غرب کشور است که برای سالیان دراز مرکز امور سیاسی غرب کشور بوده است. این شهر هم اکنون به دلیل قرارگیری در نزدیکی مرز عراق نقش مهمی از نظر ترانزیتی ایفا میکند. علاوه بر این ،طبیعت مسحور کننده شهر و مردم خونگرم دلایل دیگری برای سفر به شهر مردان غیور کرد است.

اگر قصد خرید ارزان قیمت بلیط سنندج را دارید در ادامه با وبسایت خرید بلیط هواپیما تیک بان همراه باشید.

چرا خرید بلیط هواپیما سنندج؟

سنندج با نام تاریخی سنه دژ بوده که به مرور زمان به سنندج تغییر یافته است. این شهر به عنوان مرکز استان کردستان بر روی تپه بزرگی در حاشیه رودخانه قشلاق واقع شده است و بزرگ ترین شهر این استان به شمار می آید که روزانه پروازهای زیادی را از نقاط مختلف کشور به سمت خود جذب می کند. البته که برای سفر به سنندج راه های دیگری به جز خرید بلیط هواپیما سنندج وجود دارد، ولی خرید بلیط آن به دلیل سهولت و راحتی یکی از اصلی ترین تقاضاهای مسافران قبل از شروع سفر می باشد.

کارهایی که باید در سنندج انجام دهید

با وجود حملات مختلفی که در طول زمان، سنندج به خود دیده همچنان این شهر یکی از بهترین مقاصد گردشگری بدون رغیب در کشور است. قرارگیری بر روی بستر رشته کوه زاگرس و نزدیکی با رودخانه قشلاق این شهر را مقصد ایده آلی برای عکاسان و طبیعت دوستان کرده است.

علاوه بر این ، دیدنی های تاریخی سنندج چیزی نیست که بتوان از کنار آنها راحت عبور کرد. این شهر در سال 1046 بنا شده است که از تاریخ بلند بالای آن می توان دیدنی های زیادی را انتظار داشت. اگر اهل تاریخ و سفر به لایه های زمان کردستان هستید، تا الان باید برای سفر به سنندج هیچ گونه تردید دیگری نداشته باشید.

مکان های دیدنی سنندج به صورت لیست وار شامل موارد زیر هستند:

بازار سنندج، پل تاریخی قشلاق، حمام خان ( ظهیری) ، خانه آصف، سد وحدت قشلاق ، سینمای روباز آبیدر، عمارت خسرو آباد، عمارت شهرداری سنندج، عمارت مشیر دیوان، مجموعه تفریحی و گردشگری پارک آبیدر، مسجد جامع سنندج، عمارت سالار سعید و ...

در سنندج چه بخوریم؟

به دلیل رواج کشاورزی در کردستان، غذاهای بومی ان سرشار از از گیاهان طبیعی خوراکی همچون کرفس، قارچ ، کنگر، ریواس و نظایر آن هاست. برخی از غذاهای بومی آن عبارتند از: شله پلو با گوشت، کته پلو، آش دوغ، آش گزنه، هتیمچه، ساوار، گردول، بریان و دلمه کوفته شور.

مراکز خرید سنندج

خرید سوغاتی در سفر امری نیست که بتوان از یاد اقوام و اشنایان شست. لذا همراه داشتن لیستی از مراکز خرید سنندج می تواند تا حد زیادی از دغدغه شما برای جست و جو محل خرید سوغاتی کم کند. نکته دیگری که درباره بازار سنندج وجود دارد این است که این بازار تنها محلی برای خرید نیست و می توانید در این محل تصاویر زیبایی از معماری اصیل ایرانی برای خود ثبت کنید.

علاوه بر بازار سنتی خرید سنندج، مراکز دیگری به عنوان بازارهای مدرن در این شهر فعالیت می کنند که خوب است با آن ها قبل از خرید بلیط سنندج آشنا شوید.

 

بهترین زمان برای سفر به سنندج

بهترین زمان سفر به سنندج بر اساس دو فاکتور آب و هوا  و هزینه های سفر می تواند متغیر باشد. لذا بر اساس اولویت شما ، بهترین زمان سفر به سنندج می تواند این ایام باشد:

بهترین زمان از نظر آب و هوای سنندج

آب و هوای کردستان تحت تاثیر موقعیت جغرافیایی شهر است. این شهر با قرارگیری بر روی ارتفاعات نسبتا بلند کوه های زاگرس یکی از سردسیر ترین نقاط کشور محسوب می شود. از این رو می توان حدس زد که زمستان های سنندج برای گردشگران تا حدی غیرقابل تحمل باشد. لذا پیشنهاد می شود سفر خود را به ماه های گرم سال بیاندازید تا از هوای مطبوع این شهر در هنگام بازدید از دیدنی های شهر لذت ببرید.

بهترین زمان سفر از نظر آب و هوای سنندج، از اواسط اردیبهشت تا اواسط شهریور است. بلیط چارتر سنندج و بلیط لحظه آخری سنندج را از سایت تیک بان بخواهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: